2014. december 14., vasárnap

Wish List



Sosem írtam kívánságlistát, és igazából ezek nem is olyan holmik, amiket bárkitől is kérnék az ünnepekre, de a közeljövőben szeretném őket beszerezni magamnak, mert szerelem volt első látásra, szaglásra, hallásra mindegyikük és egyértelműen az kis világomba tartoznak. 






MAC Rúzsok






Velvet Teddy - Szerintem mindenki tisztában van a Mac rúzsok kitűnő minőségével és az ebből adódó tartósságával, amiről már annyi meg annyi legenda született. 3 db rúzs után még mindig vannak kedvencek, amiket szeretnék egyszer beszerezni. 
Ilyen ez a kis 'nude' csoda is, aminek a hírneve a Rebel-éhez közelít és szinte mindenki imádja. A színe leginkább a bézs és a pink közé sorolható, egyértelműen meleg tónusú árnyalat és őszintén, mindenkinek máshogyan áll. Nekem világos színű az ajkam, rajtam pigmentáltabb lenne, és biztos vagyok benne, hogy nagyon nagyon szeretném viselni a mindennapokon. 





Diva - Számomra a No.1, egyértelműen a Rebel, de amióta megváltozott az öltözködési stílusom és elkezdtem a föld színeivel harmonizáló holmikban járni, akaratlanul is vonzalmat érzek a sötét-bordó-vörös rúzsok iránt. Egyetlen klasszikus vörös rúzsom a Russian Red, ami kitűnő választás a lusta 'csakszempillaspirálos' mindennapok megszínezéséhez, de rájöttem, hogy a művészi lelkivilágomhoz most valami sötétebbre van szükségem. Sosem voltam az a 'vampy'-fajta, de ez az árnyalat egyértelműen az olyan boszorkányoknak lett kitalálva, mint amilyen én vagyok a hatalmas fekete kalapomban. 




Catrice Crushed Crystals Körömlakk - Stardust (Limitált Kiadás 2014 Tél)





Hát, a minap épp a Rossmann-ban lófráltam és csupán egy véletlen pillantást vetettem a Catrice állványra a pénztárnál váró hosszú sorban. Ott helyben majdnem sírva fakadtam, amikor megpillantottam az új limitált kiadású termékeket, amik a téma design jellegének kivételével, egyből a kedvenceim lettek. Legszívesebben az összes lakkot belepakoltam volna a kosaramba, de a Karácsony előtti kínos pénzhiány miatt, csak a Stardust-ot kaptam le - amit aztán 2 perc múlva lógó orral szépen vissza is tettem. Mondván, nekem erre most nincs szükségem. Tény, hogy nincs, de ez a lakk egy varázslat. 
Nem kimondottan szeretem a csillogó, csillámporos, szemcsés, ragyogó, 'kiveriaszemed' lakkokat, de az ünnepekre szerettem volna valami különleges manikűrt és ez a lakk tökéletesen megfelelne az ünnepi beauty 'elvárásoknak'. 
Első pillantásra ezüstnek, vagyis inkább szürkének mondanám, én látok benne egyfajta 'metálos' hatást, ami tulajdonképpen igazán elbűvölő. Körömre felkenve azonban észrevehető egy arany altónusú ragyogás, ami az egésznek egy 'királynős' külsőt kölcsönöz és szerintem nincs az a csajszi, leányzó, vagy kész, érett nő, aki azt mondaná, hogy ez a lakk nem az ünnepekre lett kitalálva. 
Jómagam, a mostani naaaaagy kedvencemmel (Kiko Makeup by Milano - Körömlakk 374) képzeltem el a gyűrűsujjra felkenve és még most is beleborzongok, hogy mennyire passzolna a karácsonyi vacsoránk ünnepi hangulatához. 





Lady Gaga Fame



Aki már valaha szaglászta ezt a 'fekete csodát', az pontosan tudja, hogy ez az illat egy veszedelem. A legdögösebb és 'csajosabb' illat, amire tényleg lehet azt mondani, hogy démoni. Lehet egy illat démoni? De lehet ám, mint egy bestia..grrrr!!! Édesapám élettársa gyümölcsösnek mondja, Édesanyám púderillatnak érzi, én pedig tulajdonképpen nem is tudom megmondani, mi is lehet ez. 
Sok parfümöt elhasználtam már, de ő volt az egyetlen, aminek a varázsától nem bírok szabadulni. Ha használom, csak egy fújás a nyakra, egy a csuklóra, nehogy pazaroljam, vagy túl gyorsan elfogyasszam, mert nincs utánpótlása egyhamar. Már 2 nagy üveget és 1 kicsit kivégeztem, pár csepp kacérkodik velem már csak az utolsó üvegcsében... És tudom, hogy amilyen gyorsan lehet, be kell szerezni a következőt, mert a Fame az illatok királynője számomra. 
Más is úgy van egy számára kedves parfümmel, hogy ha magára fújja, eszébe jutnak rég elfeledett emlékek, csak azért, mert akkor is ez volt rajta? Lehet, hogy butaságnak tűnik, de csupa boldog emlék ugrik be, amikor reggelente magamra fújom ezt az illatot, amitől már csak jól indulhat a napom és épp ezért is nagyon a szívemhez nőtt. 
Na, meg hát persze, ugye nem kell felhívnom a figyelmet a kinézetére? Tipikus 'Fuck Off Bitch, It's My Turn' stílusa van a kis üvegnek, amit én egész egyszerűen egy gránátnak tekintek egy halálos szúrófegyverrel a tetején. 
Amúgy többen kérdezték, hogy a fekete szín hagy e valamiféle nyomot a bőrön, vagy a ruhákon, esetleg ez zavaró tényező e. Mindenkit megnyugtatok, a feketeség egyáltalán nem tesz kárt a ruhákban és a bőrön sem látszik, semmiféle nyoma nem marad sehol sem.
Tudom, tudom, nem sok embert győztem meg, de ha még mindig kételkedne az illat bűbájában valaki, csak vessen egy pillantást a reklámfotókra - azt hiszem, semmit sem kell elmagyaráznom:





És ha esetleg valaki a nagy Lady Gaga őrületben megfeledkezett volna a reklámról, a parfümhöz készített kisfilmet itt megnézheti. (Garantált 'fangörcs' áll minden sci-fi, thriller, horror, fantasy és Gaga rajongóba.)




Facehugger Gyűrű


Aki ismer, az pontosan tudja, hogy én vagyok a legbetegebb ember az ékszereket illetően. És mivel az Alien filmek és a Xenomorph-ok nagyon a szívemhez nőttek az évek folyamán, egyértelmű, hogy nekem szükségem van egy ilyen gyűrűre. Ez kell. Szóval, csak ... KELL!
Egy hím és egy királynő gyűrűm már van, és mindkettőt imádom, de ez a drágaság mindenképp elnyerte a tetszésemet. Amúgyis köztudott, hogy a három fázis közül, a Facehugger (Arcölelő) a legfélelmetesebb és számomra a legérdekesebb.
Ezt a gyűrűt sajnos nem találtam rendelhető formában, sejtésem szerint különrendelésre készülhetett egy vagyonért, épp ezért lehet ilyen csodaszép. 
Az arany színe is elvarázsolt, hiszen a Facehugger amúgy is sárgás árnyalatú, bűn lenne ezüst színben elkészíteni ezt az ékszert. Okosan és gondosan megtervezett munka, még szakmai szememmel is azt mondom, megállja biz' a helyét. 



Jeffrey Campbell Lita 




Tudjátok, mindig is úgy hittem, hogy nem szeretem a túl népszerű, 'mindenkincsakeztlátom' cuccokat, de a cipőktől mindig elgyengülök. Érdekel is engem, hogy hány lánygyerek trappol az utcán Litában, hogyha egyszer nekem még nincs. 
Meglepő, hogy milyen régóta szeretnék egyetlen egy darabot is belőle, és hogy még nem szereztem be semmilyen módon. De mivel nem szeretem a túl magas cipőket a kínzó fájdalom miatt, nem tartottam létfontosságúnak a beszerzését, azonban akárhányszor csak megpillantom valakin, vagy a neten, belesajdul a szívem... 
Annyira egyediek és otrombák, hogy már csak azért szépnek látom mindegyiket, mégis a klasszikus fekete bőrhatású, barna sarokkal a kedvencem. Csodaszép, csodaszép!




Andy Weir - A marsi




Sosem maradhat ki a könyv egy kívánságlistából, így a mostani kiszemeltemet mutatnám be. 
Épp valamelyik nap jött velem szembe egy kósza cikk a neten, hogy új sci-fi film készül és már most fantasztikus és szuper, meg 'azannya', satöbbisatöbbi. Ráeszméltem, hogy ezzel a könyvvel szemezgettem a boltban és hogy mennyire érdekel a története. Nem is mertem beleolvasni, nehogy spoilerrel találkozzak, csak átfutottam az ismertetőt és biztos vagyok benne, hogy semmi újat nem fog adni a könyv, de nagyon szórakoztató lesz. És mindenképp szeretném elolvasni még a film megtekintése előtt. 




Muzsika

Bár lejátszóm még nincs, én már pontosan tudom, hogy hatalmas bakelit-gyűjteményem lesz a közeljövőben, ugyanis furcsamód, vonzalmat érzek a csodaszép lemezkék iránt.
És persze, miért ne kezdjem a mostani nagy kedvenceimmel. 



The Jezabels - Prisoner (album)

Hayley Mary hangja megbabonáz. Hány ilyen énekesnő dalolhat még az univerzumban? Talán 10 darab?!
Az egész banda zenei világa nekem a retró, 90'-es évekbeli rockosabb zenékre hajaz, amit amúgy én nem szeretek, de ebben az alternatív stílusban kifejezetten fülbemászó.
Kedvencem a Peace of Mind c. szám az albumról, amit a Gyűrűk Ura trilógia olvasása közben rongyosra hallgattam, mert a szám utolsó két perce a tündék hangját juttatja az eszembe. 





Alle Farben - Synesthesia (album)
Igazán különleges hangzásúra sikeredett a banda új albumja, ami a nagy vonatozások alkalmával egyből a kedvencemmé vált. Tipikusan utazáshoz való zenék, imádom őket hallgatni, miközben az elsuhanó tájat nézem az ablakon keresztül.
Kedvencem, a melankólikus Blue, mindennapi hallgatásra került a lejátszási listámon és számomra a Synesthesia c. szám után a banda jellegzetességévé vált. 



Hát, így végig tekintve a listán, egy kisebb vagyonról beszélünk, de én türelmes vagyok, egyszer mind az enyémek lesznek a drágaságok!


Ti is állítottatok össze kívánságlistát?



Csókpuszimiegymás~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése